FAQ

FAQ

Hos oss er det alltid åpent kjøp i 14 dager etter mottatt vare. Ta kontakt på mail@dyreriket dersom du ønsker å returnere varer. Varen må være ubrukt og forpakningen intakt. Angrerettskjema skal fylles ut og sendes med varene. 

Du får pengene tilbake når vi har mottatt returen. 

Frakt koster normalt fra 69 kr, og inntil 129 kr. For noen enkelte produkter vil fraktkostnaden komme på 199 kr, og dette skyldes først og fremst størrelsen på produktet, og gjelder derfor f.eks. de største sengene. 

Du vil se hva frakten kommer på når du sjekker ut. 

Per i dag sender vi kun i Norge.

Kortbetaling

Du kan betale direkte med kort i vår nettbutikk. Vi benytter oss av tjenesteleverandøren Stripe for å behandle alle betalinger med kort. Både Dyreriket.no og Stripe benytter krypterte SSL tilkoblinger, slik at all informasjon du oppgir under betalingsprosessen er helt trygg og sikker fra innsyn av andre. Dyreriket.no lagrer ingen opplysninger du oppgir til oss om ditt kreditt eller bankkort, og all kommunikasjon med vår betalingsleverandør er også kryptert for din egen sikkerhet. Dersom du ønsker mer informasjon om kortbetaling hos oss og vår betalingsleverandør Stripe, ta gjerne kontakt med oss.

Vipps

Du kan også betale med mobilbetalingstjenesten Vipps direkte i vår nettbutikk! Dersom du har en norsk bankkonto og mobilabonnement, kan du benytte deg av Vipps når du skal fullføre betalingen i kassen. Velg Vipps som betalingsmåte i kassen og tast inn dit mobiltelefonnummer. Du vil da få en forespørsel på mobiltelefonen din om å godkjenne betalingen. Enklere blir det ikke!

Vi sender bestillingen innen 1 virkedag, og alle bestillinger som er lagt inn innen klokken 12:00 på en virkedag blir sendt samme dag. Varene du bestiller sendes med Bring og du vil motta et sporingsnummer på e-post eller SMS slik at du kan følge forsendelsen hele veien til postkassen din. Alle pakker fra oss blir sendt med sporing.

Informasjonen vi mottar når du registrer deg vil kun bli benyttet til varedistribusjon og til å sende deg informasjon fra nettbutikken. Vi behandler bare de personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. Du har på forespørsel rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi har registrert om deg, og til å kreve disse opplysningene slettet. Vi vil aldri videreselge din e-post adresse eller annen informasjon til en tredjepart. Dyreriket.no forbeholder retten til å avvise bestillinger. Alle personlige opplysninger må være riktige (telefonnummer, navn og adresse) for at bestillingen skal godkjennes. Bevisste forseelser som falske ordreinnleggelser, forsøk på svindel, dokumentforfalskning eller annen kriminell virksomhet politianmeldes umiddelbart.

Når du har lagt inn din bestilling får du en bekreftelse på e-post om at den er sendt til oss. Er det noe vi ikke kan levere eller det oppstår noe uventet, vil du få beskjed med en gang. Varene pakkes og du får en leveringsbekreftelse pr. e-post. Dersom du har valgt å få tilsendt varene pr. post, vil du også motta et sporingsnummer på e-post eller SMS.

Vi fakturerer dessverre ikke til privatpersoner, men du kan betale med kort i vår nettbutikk. Dersom du ikke ønsker å betale med kort, kan du velge å betale gjennom Vipps. Dersom du ønsker mer informasjon om dette, vennligst ta kontakt med oss.

Fortvil ikke!

Vi er her for å hjelpe deg. Vårt mål er at våre kunder skal alltid være fornøyd, og dersom det er noe du lurer på er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss. Vi svarer deg så raskt som overhodet mulig.